کروک

فیلـتر

در حال نمایش 4 نتیجه

اجاره خودرو کروک در کیش یکی از پرتقاضاترین درخواست ها است، چراکه هرکسی به رانندگی با یک خودروی لوکس و لاکچری که آپشن های بسیاری داشته باشد علاقه‌مند است. خودروی کروک در زبان انگلیسی با نام Cabriolet یا Convertible شناخته می شود. مهمترین و بارزترین ویژگی خودرو کروک که باعث محبوبیت و مشهوریت آن شده است را می توان قابلیت باز و بسته کردن سقف آن درنظر گرفت.

در اکثر مواقع برای ساخت سقف این خودروها از چارچوب های تاشو با رویه ای از پارچه استفاده می کنند که قابلیت جمع شوندگی دارند. بنابراین راننده می تواند هر زمان که خواست سقف خودرو را باز کند و هر زمان که خواست آن را ببندد. برای مثال شرایطی را تصور کنید که در یک شب زیبا در جزیره کیش در حال گشت و گذار هستید. مسلما داشتن یک خودروی کروک می تواند لذت تفریح و گشتن شما در سطح جزیره را دو چندان کند؛ درست زمانی که زیر آسمان پرستاره سقف خودرو را باز می کنید و تماشای آسمان زیبا می پردازید!

محبوب ترین خوردوهای کروک در جزیره کیش

بسیاری از مدل های کروک اجازه ورود به ایران را ندارند و اگر بتوان آن ها را پیدا کرد از هزینه ی بسیاری برخوردار هستند. از همین رو بسیاری از افراد تصمیم به اجاره کروک در کیش که یک منطقه آزاد است می گیرند. از محبوب ترین مدل های این سگمنت که در جزیره کیش وجود دارد می توان به شورلت کامارو، BMW Z4 و فورد موستانگ اشاره کرد. بنابراین اگر قصد اجاره ماشین در کیش را دارید، پیشنهاد می شود از اجاره این خودروها غافل نشوید، زیرا رانندگی با آن ها حس فراموش نشدنی به شما خواهد داد!

اطلاعات بیشتر ...